تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بهترین مارک کیبورد | بهترین انتخاب برای میزکار شما چیست؟

با پیشرفت فناوری، معمولاً تمایل به باریک‌تر و فشرده‌تر شدن کیبورد‌ها افزایش پیدا کرده است، اما کیبورد‌های مکانیکی هنوز هم طرفداران زیادی به ویژه برای تایپیست‌ها و گیمر‌ها دارد. در این مطلب بهترین برند‌های کیبورد را معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک کیبورد | بهترین انتخاب برای میزکار شما چیست؟

رویداد۲۴ | سیما صابری: چه برای کار و چه برای گیمینگ نیاز به کیبور خوب دارید که دستتان پس از ساعت‌ها کار و بازی خسته نشود. در این مطلب بهترین مارک‌های کیبورد موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم. با پیشرفت فناوری، معمولاً تمایل به باریک‌تر و فشرده‌تر شدن کیبورد‌ها افزایش پیدا کرده است و کیبورد‌های کامپیوتری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کیبورد‌ها از حالت حجیم و پر سر و صدا به صورت کیبورد‌های باریک و بی‌صدا درآمده‌اند، اما کلید‌های عمیق و کلیک‌های پرصدای یک کیبورد مکانیکی همچنان محبوب هستند و خیلی‌ها دوست دارند این نوع کیبورد‌ها را تهیه کنند. این نوع کیبورد‌ها به ویژه برای کار تایپ نیز مناسب است.

کیبورد‌های مکانیکی با فنر‌ها و سوئیچ‌های جداگانه خود که صدای کلیک متمایز و حس خاصی را ارائه می‌دهند، احساسی بسیار رضایت‌بخش دارند؛ بنابراین گیمر‌ها و تایپیست‌ها اغلب به دلیل دقتی که این کیبورد‌ها ارائه می‌دهند، کیبورد مکانیکی را ترجیح می‌دهند.

کیبورد فول سایز Perixx

بهترین مارک کیبورد | بهترین انتخاب برای میزکار شما چیست؟

این کیبورد از برند Perixx قطعاً با ظاهر زیبای خود، حس و حال کلاسیک را به کاربران القا می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال بازگشتی به گذشته هستید، این کیبورد می‌تواند یک گزینه‌ی عالی باشد. این کیبورد دارای قاب منحنی و پایه‌های قابل تنظیم است تا به آن شیب بدهد و برای راحتی کاربران طراحی شده است.

کلید‌های کروی این کیبورد درشت و دارای طراحی مقعر هستند، بنابراین انگشتان شما به‌خوبی روی آن‌ها قرار می‌گیرند. این کیبورد با ویندوز ۷، ۸ و ۱۰ کار می‌کند و وزنی کمی بیش از یک کیلوگرم دارد، بنابراین طراحی مستحکمی است که دوام خوبی دارد.

کیبورد مکانیکی Havit

بهترین مارک کیبورد | بهترین انتخاب برای میزکار شما چیست؟

این کیبورد مکانیکی جالب دارای کلید‌های رنگارنگی است که قطعاً فضای یک دفتر کار کسل‌کننده را زیبا می‌کند، اما چیزی که این کیبورد مکانیکی را به یک انتخاب جالب تبدیل می‌کند، طرح‌بندی آن است.

به‌جای داشتن بیش از ۱۰۰ کلید مانند یک کیبورد فول‌سایز سنتی، این کیبورد مکانیکی تنها ۸۹ کلید دارد. این کیبورد کلید‌های اعداد پرکاربرد را حفظ کرده و خواهید دید که صفحه اعداد در بالای کلید‌های جهت قرار گرفته است، که فضای بیشتری برای موس شما فراهم می‌کند. این انتخاب یک راه‌حل خوب برای صرفه‌جویی در فضا است اگر فضای شما محدود است و یک کیبورد جمع‌وجور می‌خواهید این کیبورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این کیبورد هم برای گیمر‌ها و هم برای کار‌های دیگر توصیه می‌شود، بنابراین به احتمال زیاد به یکی از ابزار‌های پرکاربرد در خانه‌ی شما تبدیل خواهد شد. این کیبورد با چندین سیستم از جمله ویندوز ۷، ۸، ۱۰، XP، ویستا و Mac OS سازگار است.

کیبورد BOYI

بهترین مارک کیبورد | بهترین انتخاب برای میزکار شما چیست؟

دنبال روشن کردن فضای دفتر کار خود هستید؟ این کیبورد مکانیکی مرتب، پرجنب‌وجوش و کاملاً چشم‌نواز است. این یک کیبورد ۶۰٪ است و فقط ۶۱ کلید دارد، بنابراین اگر کار شما فقط شامل استفاده از کلید‌های پرکاربرد است، استفاده از این کیبورد یک راه آسان برای صرفه‌جویی در فضای میز شما است. این کیبورد تقریباً ۳۰ سانتی‌متر طول دارد و یک مدل قابل حمل است. با ۱۰ حالت نورپردازی مختلف یک انتخاب جذاب است.

کیبورد لمسی Keychron با قابلیت تعویض سریع سوئیچ‌ها

بهترین مارک کیبورد | بهترین انتخاب برای میزکار شما چیست؟

این کیبورد دارای کلید‌های مناسب برای هر دو سیستم‌عامل ویندوز و macOS است، بنابراین یک انتخاب چندمنظوره است که به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دستگاه‌های مختلف کار کنید. هر کیبوردی دارای کلید‌های چندرسانه‌ای مک نیست، بنابراین اگر طرفدار مک هستید، این ویژگی به‌خصوص برای کاربران مک جذاب است. این کیبورد ۱۸ نوع نور پس‌زمینه مختلف دارد، از جمله سفید ثابت و چشمک‌زن، بنابراین می‌توانید بر اساس حال و هوای خود، فضای بازی یا کار خود را سر زنده‌تر کنید.

شخصی‌سازی نیز یک گزینه در این کیبورد است، زیرا این کیبورد با قابلیت تعویض سریع سوئیچ‌ها به شما اجازه می‌دهد هر زمان که خواستید، سوئیچ‌ها را به‌راحتی تعویض کنید! کیبورد‌های با قابلیت تعویض سریع برای کسانی که تازه به دنیای کیبورد‌های مکانیکی وارد شده‌اند، مفید است.

کیبورد Filco Majestouch-۲ بدون صفحه اعداد

بهترین مارک کیبورد | بهترین انتخاب برای میزکار شما چیست؟

این کیبورد یکی دیگر از کیبورد‌های مکانیکی است که از ویژگی‌های N-key rollover بهره‌مند است و از نظر ظاهری بسیار مدرن است. بنابراین، اگر به دنبال حس مکانیکی بدون طراحی رنگارنگ یا به‌طور خاص قدیمی هستید، این گزینه عالی است. ظاهر براق آن به شما اجازه می‌دهد که به‌خوبی در یک فضای اداری مدرن جای بگیرد بدون اینکه بی‌تناسب به نظر برسد.

این کیبورد به دلیل نداشتن صفحه اعداد، فضای کمتری را اشغال می‌کند. این کیبورد دارای سوئیچ‌های Cherry MX Brown است، بنابراین باید هنگام تایپ کردن احساس برجستگی لمسی کنید. این سوئیچ‌ها به اندازه سوئیچ‌های Cherry MX Blue که صدای کلیک قابل شنیدن تولید می‌کنند، صدا ندارند. 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما